קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

המבורגר עוף טנדורי

המבורגר עוף טנדורי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים עוף טנדורי. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 672 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לך לחנות ותביא זנגביל, מיץ לימון, מלח והרבה פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. עם כפית מתכונים דומים: המבורגרים עוף בסגנון טנדורי, המבורגר עוף טנדורי עם מלפפונים טחונים, ו המבורגרים עוף טנדורי GF עם סלסה אבוקדו מנגו (ארוחת ערב קלה סופר!).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.