קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות12
ציון בריאות18
מגזין

הצ'ילי האהוב על אוגי מס' 5

הצ'ילי האהוב על אוגי מס' 5
המתכון האהוב של Oogie צ'ילי מס' 5 יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו -40 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 429 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו אורגנו, שעועית צ'ילי, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכונים דומים: צ'ילי מועדף, צ'ילי מועדף, ו הצ'ילי האהוב עלינו.

הוראות

1
במחבת גדולה, חום את ההמבורגר בשמן זית, הוספת השום.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
לנקז את ההמבורגר השחום ולהגדיר aside.To סיר בישול גדול, להוסיף את כל החומרים שאינם בשר למעט הסוכר והדבש. מביאים לרתיחה ואז מוסיפים את ההמבורגר.לאחר הוספת ההמבורגר, להפחית את החום לרתיחה, לכסות, ולאפשר צ ' ילי להתבשל במשך שעה, ערבוב מדי פעם. בסוף השעה, להסיר את פלפל חלפיניו, מערבבים את הדבש והסוכר, ולאפשר להתבשל, מכוסה, במשך 10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
3
מגישים עם קרקרים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים צדפותקרקרים צדפות

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסות, משומר, סחוטפטריות פרוסות, משומר, סחוט2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, חתוכות לקוביותצלעות סלרי, חתוכות לקוביות2largesקוביות עוף (אני משתמש בקוביות מאגי)קוביות עוף (אני משתמש בקוביות מאגי)1קילוגרם1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חמה צ'ילי, עם רוטבשעועית חמה צ'ילי, עם רוטב2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1פלפל ירוק, ללא זרע וקצוץפלפל ירוק, ללא זרע וקצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק קרקעצ'אק קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1פלפל חלפיניו טריפלפל חלפיניו טרי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוט ושטוףשעועית, סחוט ושטוף3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה עבהסלסה עבה11 קילו קישואים,מלח תיבולמלח תיבול425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות, חתוכות לקוביות, עם מיץעגבניות מבושלות, חתוכות לקוביות, עם מיץ11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות (אופציונלי)רסק עגבניות (אופציונלי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2largesבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות ויינרט קאבס דה ויינרט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100