קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

חביתת סופלה עם פטריות ברי ובצל

חביתת סופלה עם פטריות ברי ובצל
חביתת סופלה עם פטריות ברי ובצל נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני ארוחת בוקר. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 195 קלוריות. אם יש לכם גבינת ברי, בצל מטוגן, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: חביתה דקה עם בצל בקרמל, פטריות מטוגנות, בשר חזיר, תרד וברי, סופלה חביתה, ו ברי וסופלה צ'דר..

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.