קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות31
מגזין

חביתת תרד וגבינה עם סלט פירות בחווה בויניגרט שמפניה

חביתת תרד וגבינה עם סלט פירות בחווה בויניגרט שמפניה
זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לכם ביצים, שמפניה חומץ, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: חביתת תרד וגבינה עם סלט פירות בחווה בויניגרט שמפניה, סלט תרד תות עם ויניגרט אבוקדו ושמפניה, ו סלט גבינת עיזים פריך עם ויניגרט שמפניה.

הוראות

1
עבור החביתה: בקערה גדולה, לטאטא את הביצים עד מוקצף היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את העירית, קורנית, מלח ופלפל, מקציפים יחד. לאחר מכן, במחבת חביתה nonstick מעל חום בינוני גבוה, להוסיף את השמן ולאפשר למחבת לחמם עד חם. לכבות את החום, להוסיף את התרד ולזרוק: צעד זה צריך להיעשות במהירות, להיזהר לא לבשל יתר על המידה או לנבול את התרד. לאחר מכן, מניחים את אותו מחבת על חום גבוה, מאפשרים למחבת להתחמם, מפחיתים את החום למדיום, ומוסיפים את הביצים שטופות. לאחר הוספת הביצים, להמשיך לבשל על חום בינוני, קיפול החיצוני לכיוון אמצע המחבת. קיפול זה מיזוג יבטיח כי הביצים לבשל באופן שווה ולא חום. לאחר שהביצים מבושלות כמעט באופן מלא, לאחר 2 עד 3 דקות, מוסיפים את התרד והגבינה למרכז הביצים. ואז לקפל צד אחד על התרד עם מרית ולחזור עם הצד השני. לבסוף, להפוך את חביתה מלאה מעל וצלחת.
מרכיבים שתצטרך
3
עבור ויניגרט: בקערה גדולה, לטאטא יחד את הדבק צ ' ילה, חומץ, מלח, ודבש עד מעורב היטב, 1 דקה. לאחר מכן, לאט לשפוך שמן זרעי ענבים, לטאטא כל הזמן כדי emulsify. הקפד לא להוסיף את השמן מהר מדי כמו זה יגרום ההלבשה להישבר. טעם לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
4
להרכיב: לזרוק את הפרי עם ויניגרט. השתמש בכפית מחוררת כדי לחלק את הפרי לצלחת עם חביתה ומקשטים עם מנטה פרוס.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)11 קילו קישואים,אסיה צ'ילה הדבק (סמבל אולק)אסיה צ'ילה הדבק (סמבל אולק)3ביציםביצים11 קילו קישואים,עירית טרייה טחוןעירית טרייה טחון2עלי נענע טריים, לחתוך ביריון, לקישוטעלי נענע טריים, לחתוך ביריון, לקישוט11 קילו קישואים,טימין טרי טחוןטימין טרי טחון11 קילו קישואים,שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים3(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים ירוקים ללא זרעים, חצויענבים ירוקים ללא זרעים, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גאודה מגוררת או havartiגבינת גאודה מגוררת או havarti1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל לבןמלח ופלפל לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים, מגושם ובתורתותים, מגושם ובתור3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבטיח נטול זרעים טריאבטיח נטול זרעים טרי