קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות68
מגזין

חומוס קארי

חומוס קארי
חומוס קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 1 . מנה אחת מכילה 873 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. אם יש לכם אפונים, עגבניות, מלח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל הודי. וזה יוצא מן הכלל. נסו חומוס קארי, קארי חומוס אדום, ו קארי החומוס של ויג' (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
ריחני מאוד עם whiffs של שזיף עסיסי mirabelle. כל כך מפתה ומבטא בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פירות אבן משובחות. שכבות של נימים עדינים וגימור עסיסי נחמד.