קושימומחה
מוכן ב19 שעות, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות39
מגזין

חזה בקר מעושן של טוני

חזה בקר מעושן של טוני
המתכון של טוני בשר בקר מעושן מוכן בסביבות 19 שעות ו -20 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון יהודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 40 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 396 קלוריות. אם יש לך אבקת בצל, פלפל, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. נסו חזה בקר מעושן, חזה בקר מעושן, ו חזה בקר מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה משלבים את כל המרכיבים היבשים ומתמזגים היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לקצץ את חזה הבקר, עוזב על 1/4 אינץ ' של שומן. עונת בריסקט עם כ 1/4 כוס של לשפשף (ראה הערה של קוק).
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
תן לבריסקט להתבשל בין לילה במקרר.
5
מחממים את הגריל שלך ל 250 מעלות F באמצעות פחם היקורי.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
באמצעות חום עקיף, לבשל את חזה הבקר במשך 3 1/2 שעות להעיף. לבשל עוד 3 1/2 שעות, בישול בסך הכל 7 שעות. (כ -1 1/2 שעות לקילו.) בריסקט צריך לבשל לטמפרטורה פנימית של 185 מעלות F.
7
לנוח 10 דקות על קרש חיתוך לפני חיתוך. פרוס חזה בקר כנגד התבואה.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר עובד ממש טוב עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יקב Januik Ciel du Cheval Vineyard Syrah עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
יקב Januik Ciel du Cheval Vineyard Syrah
יקב Januik Ciel du Cheval Vineyard Syrah
סירה זה יש צבע אדום כהה אודם ויש לו דובדבן שחור, שוש, פלפל ומשחק פראי הערות על האף המבושם. יש רמזים של סיגליות ותה שחור אשר לאזן את טעמי הפרי. הכניסה הגמישה שלה על palateהוא ואחריו מבנה מעודן יפה וגימור ארוך לכאורה אינסופי.