קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

חזיר מנגל סיני

חזיר מנגל סיני
חזיר ברביקיו סיני יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 380 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו סוכר, מלח, חזיר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -35 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: בישול איטי מנגל משך חזיר, ראש השנה הסיני: חזיר צלוי סיני (סיו יוק), ו מנגל בסגנון ממפיס: כריך חזיר מעושן עם קברנה סוביניון שלא ניזוק.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא תערובת שאנין בלאן מסה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.