קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות90
מגזין

חמוץ מתוק סינטה מוקפץ עם מחית תפוחי אדמה

חמוץ מתוק סינטה מוקפץ עם מחית תפוחי אדמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מתוק N חמוץ Sirloin מוקפץ עם מחית תפוחי אדמה חווה. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 718 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. גשו לסופר וקנו פלפלים, שמן קנולה, אדממה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. נסו מחית תפוחי אדמה, מחית תפוחי אדמה, ו מחית תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
פופ הבשר במקפיא במשך כמה דקות כדי להקשיח אותו לחיתוך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
פופפופ
2
מניחים תפוחי אדמה בסיר ומכסים במים קרים. מביאים מים לרתיחה. מלח את המים ומבשלים את תפוחי האדמה עד למכרז, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
ניקוז. חצי סטייק לאורכו ולאחר מכן דק מאוד לחתוך את הבשר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
בשרבשר
4
מחממים את השמן במחבת גדולה מאוד על חום גבוה. כאשר שמן יוצא עשן ואדוות, מוסיפים את הבשר ומערבבים ומטגנים עד caramelized 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים פלפלים ומערבבים 2 דקות ואז מוסיפים בצל ירוק ו edamame במשך 2 דקות יותר. מערבבים יחד את הסוכר, סויה, חרדל וקטשופ ושופכים על מוקפץ ברגע האחרון של בישול. עונה, לפי הטעם, במידת צורך. מחית תפוחי אדמה עם חלב חמאה, מלח ופלפל, רוטב חריף, פטרוזיליה, שמיר, עירית, להתאים תיבול עם מלח ופלפל, לפי הטעם, ומגישים עם מוקפץ על גבי!;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
אדמה קפואה (מתוך התרמילים)אדמה קפואה (מתוך התרמילים)
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
עיריתעירית
סוכרסוכר
שמירשמיר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.