קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות28
מגזין

חסילון לימון עם פלפלים קלויים

חסילון לימון עם פלפלים קלויים
חסילון לימון עם פלפלים קלויים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה זו מכילה סביב 59 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 735 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם ספגטי מולטיגרין, מיץ לימון, פלפל קלוי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו שרימפס עם פלפלים קלויים, פסטה לימון עם שרימפס, פלפלים, עגבניות, תירס ובזיליקום, ו ארוחת ערב: סלט שרימפס ופלפלים קלויים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.