קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
טאקו דגים המתכון מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מצוין pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. במנה עיקרית זו יש 447 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. . אם יש לכם צלפים, שמיר עשב, כרובוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו דגים (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ1ראשים בינונייםכרוב, קרוע דקכרוב, קרוע דק11 קילו קישואים,צלפים טחוניםצלפים טחונים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה, לחתוך 2 עד 3 מנות אונקיהפילה בקלה, לחתוך 2 עד 3 מנות אונקיה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טורטיות תירס חבילהטורטיות תירס חבילה2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1(יכול להיות או להרחיק)עשב שמיר מיובשעשב שמיר מיובש12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, טחוןפלפל חלפיניו, טחון1ליים, מיץליים, מיץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן לטיגוןשמן לטיגון1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.