קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

טאקו הליבוט

טאקו הליבוט
טאקו הליבוט הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 275 קלוריות. מתכון זה מ wholefoodsmarket.com יש 382 אוהדים. אם יש לך עור-על פילה הליבוט, פלפל טחון, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו טאקו קל הליבוט, טאקו דג הליבוט, ו Chimichurri Hellibut טאקו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.