קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מטבחיםמקסיקני
דיאטותפסקאטרית
מגזין

טאקו טונה רך בריא

טאקו טונה רך בריא
טאקו טונה רך בריא יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. זה מתכון pescatarian מגישה 2 . במנה עיקרית זו יש 365 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שמנת, פלפל, טונה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 6 דקות. נסו פרוס טאקו טונה רך, צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה, ו טאקו עוף רך (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.