קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו נקניק מתובלן

טאקו נקניק מתובלן
טאקו נקניק מתובלן דורש בסביבה 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. אם יש לכם עגבניות, חסה קרחון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 33%. מתכונים דומים: טאקו Zesty, טאקו Zesty אור, ו טאקו ליים מתובלן.

הוראות

1
קראמבל נקניק למחבת בינונית; לבשל מעל חום בינוני גבוה עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לנקז את כל טפטוף. מערבבים ברוטב טאקו. מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך; מבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טאקורוטב טאקו
3
כדי להרכיב טאקו, מניחים 2 כפות תערובת נקניק בכל קונכיית טאקו מלמעלה באופן שווה עם גבינה, בצל, עגבניות וחסה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
נקניקנקניק
גבינהגבינה
בצלבצל
4
מגישים חם. מקררים כל שאריות מילוי.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 140 דולר.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!