קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות65
מגזין

טאקו סרדין

טאקו סרדין
מתכון טאקו סרדין יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 2 דקות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 535 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה מ wholeliving.com יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא כרוב, סרדינים, סלסה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הכרוב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כרוב שיש לו טעם של קינוח! כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: טאקו סרדינים בגריל עם אצ'יוטה, ליים, וסלסה אננס, {Redux} ים מה שאתה כבר חסר - סרדין משומר: טוסטים סרדינים פשוטים, ו פסטה ברוטב סרדין (פסטה קון סרדין סיציליאנו).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.