קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

טאקו שום ג'ינג'ר סרטנים

טאקו שום ג'ינג'ר סרטנים
טאקו שום ג'ינג'ר סרטנים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 403 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה ממה הוא לארוחת צהריים דבש יש 1 אוהדים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לכם אבקת פלפל espelette, סרטנים, כוסברהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 55%. מתכונים דומים: טאקו שום ג'ינג'ר סרטנים, ג'ינג'ר שום סטייק טאקו עם אננס פיקו דה גאלו, ו טאקו סרטנים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Scarpetta פינו Grigio. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.