קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

טאקו שפמנון עם כרוב תאילנדי

טאקו שפמנון עם כרוב תאילנדי
טאקו שפמנון עם כרוב תאילנדי סלט כרוב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 2530 קלוריות, 195 גרם חלבון ו 155 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %87 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו דבש, ממרח צ'ילה, חמאת בוטנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו הלך לדוג, טאקו שפמנונים עם סלט צ'יפוטלה., מבשלים את הספר: טאקו שפמנון עם סלט כרוב צ'יפוטלה, ו טאקו שפמנון עם כרוב ליים ורוטב שמנת Chipotle (מתכונים דומים).

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגליתאבוקדו, פרוס דקאבוקדו, פרוס דק2גזר, גרוסגזר, גרוס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנון (כ -3 פילה)פילה שפמנון (כ -3 פילה)11 קילו קישואים,רסק צ'ילה אדוםרסק צ'ילה אדום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס, יותר במידת הצורךחלב קוקוס, יותר במידת הצורך1צנון דייקון, גרוסצנון דייקון, גרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים1WES E אומנויות השפה האנגליתטורטיות קמחטורטיות קמח1השארכוסברה טרייהכוסברה טרייה11 קילו קישואים,מותק, יותר לפי הטעם.מותק, יותר לפי הטעם.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים סחוט טרי (מבערך 2 לימונים עסיסיים)מיץ ליים סחוט טרי (מבערך 2 לימונים עסיסיים)1WES E אומנויות השפה האנגליתפלחי לייםפלחי ליים1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן לגרילשמן לגריל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום פרוס דק (על 1/4 עד 1/2 של כרוב קטן)כרוב אדום פרוס דק (על 1/4 עד 1/2 של כרוב קטן)11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב סלט תאילנדירוטב סלט תאילנדי1WES E אומנויות השפה האנגליתסלט כרוב תאילנדיסלט כרוב תאילנדי1WES E אומנויות השפה האנגליתטאקו.טאקו.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו