קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

טארט דלעת טבעוני וללא גלוטן

טארט דלעת טבעוני וללא גלוטן
טארט הדלעת ללא גלוטן וטבעוני עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מנה אחת מכילה 291 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם אבקת אפייה, סוכר חום, זנגבילוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: Cheesy " כרישה & ברוקולי Tartlets (טבעוני, ללא גלוטן, ללא סויה), ללא גלוטן, חמוציות טבעוניות-טארט שקדים, ו טארטלי שוקולד פטל (ללא גלוטן, Paleo + טבעוני).

הוראות

1
מערבבים סוכר חום, קמח אורז, קמח טפיוקה, מסטיק xantham, קינמון וגרנולה עד בשילוב. עם מזלג, לחתוך את הקיצור עד התערובת נראית מתפוררת.משמנים קלות מחבת מאפין או קו עם מצעי מאפין.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
בישול פולנטהבישול פולנטה
2
מניחים 1 כף תערובת בכל ולחץ למקומו. שמור את התערובת הנותרת למעלה. הגדר aside.To הפוך את מילוי הדלעת: מערבבים יחד קמח אורז, אבקת אפייה, תבלינים דלעת ומלח. הגדר aside.In קערה נפרדת, לערבב דלעת, חלב אורז, סוכר חום ושמן עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
חלב אורזחלב אורז
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים את תערובת הקמח לדלעת ומערבבים היטב.מלאו את מגש המאפין במילוי דלעת. למעלה עם מפזרים של תערובת קרום נוסף. יש אולי תוספת ציפוי תלוי כמה אתה רוצה להשתמש על גבי.
מרכיבים שתצטרך
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
4
אופים עוגות במשך 10 דקות, או עד השחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
בואו להתקרר במחבת מאפין במשך כ 15 דקות לפני הסרת.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
6
הסר בזהירות, עם שתי כפיות.
7
מגישים חם או קר. שמור טרי במקרר.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקו 2 כף ארוז בקלילות סוכר חוםו 2 כף ארוז בקלילות סוכר חום2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר2(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2-3/4 כוס ליהנות גרנולה קראנאפל חיים (מתפורר)1/2-3/4 כוס ליהנות גרנולה קראנאפל חיים (מתפורר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב אורזחלב אורז0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ספקטרוםקיצור ספקטרום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקו 2 כפות טפיוקה קמחו 2 כפות טפיוקה קמח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות11 קילו קישואים,מסטיק xanthanמסטיק xanthan