קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

טארט חלב דרום אפריקאי (מילקארט)

טארט חלב דרום אפריקאי (מילקארט)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מילקארט דרום אפריקה (מילקארט). מנה אחת מכילה 1226 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך תמצית שקדים, קמח עוגה, קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במרגרינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות חמאת בוטנים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. נסו פודינג דרום אפריקאי, דרום אפריקאי סמבל, ו לחם זרעים דרום אפריקאי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הזאב המצויר פינו דן עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
זאב צבוע Pinotage Den
זאב צבוע Pinotage Den
יין עשיר ועסיסי עם טעמים של גרגרי קיץ אדומים ושחורים, תבלין מלוח וטעמי עץ קלויים. ליין יש טאנינים בהירים. יש לו גימור ארוך ורענן.Pinotage הוא היין האדום הטוב ביותר בעולם עבור זוג עם מנות מקסיקניות כגון Fajitas ו חפרפרת. זה גם נהדר עם קברילו. היין אוהב זרעי כמון וטעמי צ 'ילי אנצ' ו מעושנים. זה גם טוב מאוד טעמים אחרים כמה התמחויות אזוריות אמריקאיות כגון עם חזיר משך קרולינה סמוקי טקסס b. B. Q. בשר בקר.