קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

טונה.

טונה.
טונה פוק נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 145 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, שמן צ'ילי אסייתי, עלי כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב רוטב סויה דל נתרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה ספליט עוגה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו Poke טונה (מבוטא Poke-ay), Ahi טונה פוק, ו Ahi טונה פוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים אורז.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים אורזקרקרים אורז
3
* Find ponzu in The Asian-foods arraising.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.