קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

טונה בגריל עם רוטב עגבניות מיובש

טונה בגריל עם רוטב עגבניות מיובש
טונה בגריל עם רליש עגבניות מיובשות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 41 גר' של חלבון, 33 גרם של שומן, וסך הכל 478 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. לכו לחנות ותביאו שישה סטייקים של טונה בעובי 1-1 / 4 אינץ', אורגנו, מלח ופלפל כשרים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית נסו פסטה ארטישוק ושמש עגבניות מיובשות, דג בגריל עם תבלין עגבניות מיובש, ו פסטו עגבניות מיובשים טבעוני קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים, תיבול עם מלח ופלפל לפי הטעם. (המלחות של החומרים בתענוג זה ישתנה, כדי לוודא לטעום לפני תיבול.) גריל הטונה: לנקות ושמן הסורגים על גריל גז ולחמם את הגריל עד בינוני גבוה, או להכין אש פחם בינונית-חמה. בינתיים, בנדיבות מעיל שני הצדדים של thetuna עם שמן העונה שני הצדדים עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
תן לטונה לשבת בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות (בעוד שהגריל מתחמם). גריל סטייקים הטונה ישירות מעל מקור החום (מכוסה על גריל גז, נחשף על גריל פחם), בלי לגעת, עד שיש להם סימני גריל טובים, 2 עד 4 דקות. הפוך את הסטייקים והגריל עד שהצדדים השני יש סימני גריל טובים והדגים נעשים לטעמך, עוד 2 עד 4 דקות. (בדוק עבור doneness על ידי חיתוך לתוך אחד החלקים העבים יותר.)
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים מיד, עם התענגות. הפוך מראש טיפים אתה יכול לעשות את התענג עד 2 ימים קדימה, אשר יאפשר את הטעמים להתחתן.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
1
גודל
2
בהתבסס על שש מנות, קלוריות
1
420, שומן
2
26, קלוריות שומן
1
230, שומן רווי
2
5, חלבון
3
40, שומן חד רווי
4
16, פחמימות
5
570, כולסטרול
6
65, סיבים
7
צילום: סקוט פיליפס
8
דרג מתכון זה וצפה בסקירות
1
4, שומן רב בלתי רווי
2
5, נתרן