קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה קריבית גריל חריף

טונה קריבית גריל חריף
טונה קריבי גריל חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 314 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. גשו לסופר וקנו שמן זית, פלפל קאיין, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: טונה בגריל קריבי, Mini Challenge: סטייק ניו יורק בגריל עם כרוב ניצנים מטנסי מטוגן בשכרות וחשיש בייקון וצ'אטני קינמון פרי הדר קריבי חריף, ו טונאן מתובל בגריל Un-Roll.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס יין מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.