קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

טורקיה Enchilada פאי שומרי משקל

טורקיה Enchilada פאי שומרי משקל
טורקיה Enchilada פאי שומרי משקל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם טורטיות קמח חיטה בגודל בוריטו, כמון טחון, חלב רזה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו שומרי משקל ארוחת בוקר אנצ'ילדה, בהחלט טעים, בשר רזה תבשיל Enchilada שעועית עם נקודות שומרי משקל, ו שומרי משקל טורקיה קציץ בשר עם קינואה & קישואים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Sandhi סנפורד ובנדיקט פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.