קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

טורקיה גמבו כהרף עין

טורקיה גמבו כהרף עין
גמבו טורקיה כהרף עין יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 15 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 251 קלוריות. מתכון ללא גלוטן וללא חלב זה מגיש 6 . 1 אדם התרשם מתכון זה. מתכון זה אופייני למטבח הקריאולי. גשו לסופר וקנו אורז, תירס ליבה, קישורי נקניק טורקיה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש באורז הלבן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג אורז אפוי כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 38%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: גמבו כהרף עין, גמבו טורקיה (עם שאריות הודו לחג ההודיה), ו שאריות הודו: גמבו טורקיה.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים נקניק עד שהוא כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את העגבניות, המרק והמים; מביאים לרתיחה. מערבבים אורז ותירס; מכסים ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
תן לעמוד במשך 5 דקות.