קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

טורקיה צפון אפריקה מתובלת עם אבוקדו-אשכוליות

טורקיה צפון אפריקה מתובלת עם אבוקדו-אשכוליות
צפון אפריקה מתובל טורקיה עם תבלין אבוקדו-אשכוליות הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 245 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם אבוקדו, שמן canolan, אבקת צ'ילי קלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האפריקאית הזאת. 59 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו הודו מתובל עם תבלין אבוקדו-אשכוליות, גזר מתובל בצפון אפריקה, ו טג'ין ירקות מתובל בצפון אפריקה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1אבוקדו, קלופים, מגולענים וחתוכים לקוביותאבוקדו, קלופים, מגולענים וחתוכים לקוביות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת צ'ילי קלהאבקת צ'ילי קלה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ3largesאשכולית ללא חרצניםאשכולית ללא חרצנים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אדוםחומץ יין אדום01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קציצות טורקיה, (בערך 1/4 אינץ ' עבה)קציצות טורקיה, (בערך 1/4 אינץ ' עבה)

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות Pinotage Kanonkop. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.