קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות1
ציון בריאות86
מגזין

טימין לימון טרוטה קשת

טימין לימון טרוטה קשת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טימין לימון טרוטה קשת. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 731 קלוריות, 96 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, פילה טרוטת עין-הקשת, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 13 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 89%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : טימין לימון טרוטה קשת, מחבת צרוב לימון פלפל טרוטה קשת, ו טרוטת עין-הקשת עם שעועית ירוקה, צלפים, לימון וחמאה חומה.

הוראות

1
מחלקים דגים ל 4 חלקים שווים אם necessary.In קערה רדודה, לשלב קמח, קליפת לימון, טימין, מלח ופלפל.לטבול דגים לתוך מיץ לימון; לדלות בתערובת קמח, פונה coat.In מחבת nonstick, שמן חום מעל חום בינוני גבוה; לבשל דגים, מפנה פעם אחת, במשך 6 עד 8 דקות או עד פתיתים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.