קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

טרי טיפ חריף צלוי עם שלישייה של סלסה

טרי טיפ חריף צלוי עם שלישייה של סלסה
חריף צלוי Tri-טיפ עם שלישייה של Salsan נטול גלוטן, וטבעוני מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, פלפל קאיין, סלסה תירס בגריל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו טריו סלסה טרייה, טריו בשר מתובל שעועית אפויה ברביקיו, ו סטייק צלוי & טריו ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל עד הגחלים הם לבנים וזוהרים קלושות.הכן תיבול
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
1
להקציף יחד חומץ, שמן ושום טחון בקערה קטנה אחרת. להפריש להחדיר לפחות 20 דקות.הכן את שלושת הקצוות:מעיל שני הצדדים של שלושת הקצוות עם חצי תערובת תיבול, לשפשף אותו כפי שהיית לשפשף יבש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
תן מנוחה במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר.
3
מניחים את שלושת הקצוות מעל אש בטמפרטורה נמוכה, 1 עם צד שומן למעלה, והשני עם צד שומן למטה. הפעל כמו הצד הראשון מקבל פריך, כ 6 עד 8 דקות. היזהר של התלקחויות, כמו שומן נוטף ידלק את האש. הפעל את tri-tips לפני החום דוחף מיצים החוצה את החלק העליון, ולהמשיך להפעיל באמצעות שיטת תזמון זו לאורך כל תהליך הבישול. לאחר סיבוב, למרוח עם רוטב העונה בקלילות, 4 פעמים לכל צד. המשך להסתובב עד tri-טיפים מבושלים לטעמך.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
4
הסר מאש ולתת לנוח במשך 10 דקות לפני חיתוך לפרוסות ½ אינץ נגד התבואה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
5
מגישים חם או טמפרטורת החדר עם שלישיית salsas עבר ליד השולחן.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.