קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

טריאקי עוף בגריל קל

טריאקי עוף בגריל קל
טריאקי עוף בגריל קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 28 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך שום, מיץ לימון, חצאי חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . כמה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זה מושלם עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 57%. נסו טריאקי עוף קל, עוף טריאקי קל, ו עוף טריאקי קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים עוף, רוטב טריאקי, מיץ לימון, שום, ושמן שומשום בשקית פלסטיק resealable גדול. לאטום תיק, וללחוץ למעיל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מניחים במקרר במשך 24 שעות, פונה מדי פעם.
3
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
שמן קלות באח הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר עוף משקית, השלכת כל המרינדה שנותרה. גריל במשך 6 עד 8 דקות בכל צד, או עד מיצים לרוץ ברור כאשר עוף הוא פירסינג עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.