קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 11 דק.
מנות1
ציון בריאות16
מגזין

יוגורט דבש פנה קוטה עם מחית אפרסק לבנה

יוגורט דבש פנה קוטה עם מחית אפרסק לבנה
המתכון יוגורט דבש פנה קוטה עם מחית אפרסק לבנה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 4 שעות ו-11 דקות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 19 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 1123 קלוריות. מתכון זה של Norecipes יש 2 אוהדים. אם יש לכם יוגורט, סוכר, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: יוגורט רזה פאנה קוטה עם דבש וכתום, יוגורט פאנה קוטה עם תותים צלויים בדבש, ו קפה פאנה יוגורט יווני עם משמש מזוגג דבש.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.