קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

ירושה עגבניות פנזנלה

ירושה עגבניות פנזנלה
פנזנלה עגבניות ירושה דורשת כ 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 18 גרם חלבון, 36 גרם שומן, ובסך הכל של 485 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.7 דולר למנה. אם יש לכם עלי טרגון, עגבניות ירושה, מיץ לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו ירושה עגבניות פנזנלה, סלט עגבניות פנזנלה, ו סלט עגבניות ואבוקדו פנזנלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות ו מחממים גיליון עוגיות בו.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית ומבשלים עד שהיא מקציפה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים את השום ומבשלים עד ריחני, כ -30 שניות עד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מוסיפים את קוביות הלחם וזורקים לציפוי החמאה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
5
מעבירים את הלחם לתבנית אפייה. מפזרים מיד את הגבינה וזורקים שוב כשהיא חמה להמסת הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
6
אופים תוך כדי ערבוב פעם או פעמיים עד שהקרוטונים פריכים וצבעוניים קלות מבחוץ אך עדיין רכים מבפנים, בערך 8 או 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
7
תן מגניב. אחסן בכלי אטום.
8
ההערות של מייקל: אני משתמש בסכין משוננת כדי להסיר את הקרום מלחם בן יום, ואז עובר לסכין שף כדי לחתוך את הקוביות כי זה לא קורע את הלחם. שימו לב גם שאני ממליץ לגרד את הפרמזן דק כדי שיידבק טוב יותר ללחם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים
שפים סכיןשפים סכין

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה גזוזארוגולה גזוז1-2 כפות שמן זית כתית מעולהההערות של מייקל: השתמשתי כאן בזיליקום וטרגון, אבל אתה משתמש בכל עשבי תיבול שאתה אוהב. פטרוזיליה ומרורם עולים בראשכם כחלופות טובותההערות של מייקל: השתמשתי כאן בזיליקום וטרגון, אבל אתה משתמש בכל עשבי תיבול שאתה אוהב. פטרוזיליה ומרורם עולים בראשכם כחלופות טובות1בצל צהוב בינוני, קצוץלחם בן יום קוביות ללא קרום (קוביות בגודל 1/2 אינץ')לחם בן יום קוביות ללא קרום (קוביות בגודל 1/2 אינץ')6ריבס, קצוץ טרי או קפואבקערה שלבו את העגבניות, הבצל, השום, שמן הזית, מיץ הלימון, הבזיליקום, הטרגון, המלח והפלפל. מוסיפים את הקרוטונים וזורקים היטבבקערה שלבו את העגבניות, הבצל, השום, שמן הזית, מיץ הלימון, הבזיליקום, הטרגון, המלח והפלפל. מוסיפים את הקרוטונים וזורקים היטב2(חוֹרֶף)עלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טרגון טריים קצוציםעלי טרגון טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות ירושה בשלות, קלופות, זרעים וקוביותעגבניות ירושה בשלות, קלופות, זרעים וקוביות2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6ריבס, קצוץ טרי או קפואטריז פרמזן, לגילוחטריז פרמזן, לגילוח6(חוֹרֶף)פרמזן מגורר דקפרמזן מגורר דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה טוחנים פלפל שחורכמה טוחנים פלפל שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום טחוןבצל אדום טחון11 קילו קישואים,מלח ים, עדיף מלח אפורמלח ים, עדיף מלח אפור6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים, עדיף מלח אפור, ופלפל שחור טחון טרימלח ים, עדיף מלח אפור, ופלפל שחור טחון טרי1WES E אומנויות השפה האנגליתמחלקים תערובת עגבניות בין 4 צלחות. למעלה כל אחד עם כמות שווה של ארוגולה. בעזרת קולפן ירקות מגלחים את הפרמזן מעל הסלט. מגישים מידמחלקים תערובת עגבניות בין 4 צלחות. למעלה כל אחד עם כמות שווה של ארוגולה. בעזרת קולפן ירקות מגלחים את הפרמזן מעל הסלט. מגישים מיד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא באדיאן קולטיבונו קולטוסבוני ר ' קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק). יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
באדיה א קולטיבונו קולטוסבוני ר ' קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
באדיה א קולטיבונו קולטוסבוני ר ' קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
זהו יין פירותי, רך ואופייני שהוא ידידותי במיוחד לאוכל.