קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירכיים עוף מתובל עם ריבס-סלסה מלפפון

ירכיים עוף מתובל עם ריבס-סלסה מלפפון
ירכיים עוף מתובל עם ריבס-מלפפון סלסה עשוי להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 313 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. לך לחנות ותביא מיץ ליים, עור-על, ריבס קוביות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה של בון אפטיט יש 108 אוהדים. מתכונים דומים: ירכיים עוף מתובל עם ריבס-סלסה מלפפון, ירכיים עוף מתובל עם ריבס-סלסה מלפפון, ו ירכיים עוף בגריל ג'ינג'ר חריף עם סלסה אבוקדו מנגו.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-inch קוביות unpeeled מלפפון חממה אנגלית1/4-inch קוביות unpeeled מלפפון חממה אנגלית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בצפיפותכוסברה טרייה קצוצה בצפיפות2שיני שוםשיני שום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-ריבס ריבס אינץ1/4-ריבס ריבס אינץ2בצל ירוק, פרוס דק, חלקים לבנים וירוקים מחולקיםבצל ירוק, פרוס דק, חלקים לבנים וירוקים מחולקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1habanero, מכסה מנוע סקוטי, או צ'ילה התאילנדית, עם זרעים, נבעהhabanero, מכסה מנוע סקוטי, או צ'ילה התאילנדית, עם זרעים, נבעה6largesעור על, עצם בירכיים עוףעור על, עצם בירכיים עוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין פינו נואר בכרם למלסון מאייר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.