קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

כוסות פודינג לימון

כוסות פודינג לימון
כוסות פודינג לימון יכולות להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וללא חלב שחיפשתם. מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 1 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן. תמורת 52 סנט למנה, מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-6 מנות. אם יש לכם שרבט לימון, ג'לטין לימון, תוספת מוקצפת וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 50%. הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו כוסות עוגת פודינג לימון, צילומי פודינג רפאים טיפוסיים - הכבוד שלי לכוסות פודינג ליל כל הקדושים וכוסות פודינג מוקה.

הוראות

1
בקערה גדולה ממיסים ג'לטין במים רותחים. מערבבים לאט את השרבט, מיץ הלימון וקליפת הלימון.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוזגים לשש כוסות קינוח. מכסים ומקררים למשך הלילה.
3
מקשטים בציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לגביע פודינג. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.