קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

כנפי העוף המקוריות של באפלו

כנפי העוף המקוריות של באפלו
כנפי העוף המקוריות עשויות להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 37 גרם של שומן, וסך הכל 347 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לך לחנות ותביא סלרי, גבינה, רוטב טבסקו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: כנפי עוף מקוריות באפלו, כנפי עוף באפלו, ו כנפי עוף באפלו.

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור, אדמה טרייהפלפל שחור, אדמה טרייה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה, מתפוררת לחתיכות קטנותגבינה כחולה, מתפוררת לחתיכות קטנות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1צביטה1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1צלעסלרי (לקישוט)סלרי (לקישוט)50כנפי עוף (או מרכז או מנה עליונה או שניהם)כנפי עוף (או מרכז או מנה עליונה או שניהם)1שן שום, כתוששן שום, כתוש2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, טחוןפטרוזיליה, טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים (לטיגון עמוק)שמן בוטנים (לטיגון עמוק)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)רוטב טבסקורוטב טבסקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן2(חוֹרֶף)בצל צהוב קצוץ דקבצל צהוב קצוץ דק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Hahn Winery Santa Lucia Highlands. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.