קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

כנפיים 3 דרכים

כנפיים 3 דרכים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל כנפיים 3 דרכים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1274 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 82 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, קטשופ, כורכום, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. 43 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -35 דקות. נסו כנפיים, שתי דרכים, כנפי עוף לבישול איטי בשתי דרכים, ו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר גדול, קיצור ירקות חום עד מדחום מטגן עמוק מגיע 375 מעלות F. קו מגש גיליון עם מתלה חוט.
מרכיבים שתצטרך
קיצור ירקותקיצור ירקות
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מתלה תילמתלה תיל
סירסיר
3
באמצעות מזמרה במטבח או סכין חדה, להפריד את כנפי העוף לתוך התופים וכנפיים, להשליך את מפרק קצה הכנף.
מרכיבים שתצטרך
תופים עוףתופים עוף
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
4
בקערה גדולה, לטאטא יחד ביצים, שמנת, קאיין, 1 כף מלח ופלפל שחור. בשקית נייר, לנער יחד קמח, עמילן תירס 1 כף מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מניחים עוף בתערובת ביצים וזורקים היטב למעיל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ביצהביצה
6
מניחים עוף בקבוצות בשקית של תערובת קמח. לנער היטב מעיל. הגדר על מתלה חוט לתת ציפוי להגדיר, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
7
בינתיים לעשות את רוטב ברביקיו דבש ורוטב חמאה מתובל. בסיר קטן, להביא את החומרים עבור רוטב ברביקיו דבש לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום ומבשלים עד רוטב מופחת בחצי, על 12 דקות, ערבוב לעתים קרובות. בסיר אחר, להביא את החומרים עבור רוטב חמאה פיקנטי לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חמאהחמאה
דבשדבש
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
הסר מהחום ולתת בזיליקום להשרות חמאה לפחות 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
באזיל!באזיל!
9
הסר בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!
10
כאשר השמן הוא בטמפרטורה הנכונה, להוסיף עוף, עובד בקבוצות, ומטגנים עד מבושל דרך ופריך, על 13 דקות. עוף העונה עם מלח ואז מיד לזרוק, בתורו עם קבוצות, ברוטב מנגל דבש, או רוטב חמאה מתובל או מפזרים לימון גרידת לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
גרידת לייםגרידת ליים
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
דבשדבש
לימוןלימון
רוטברוטב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
11
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1חבורה קטנה1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה(2 מקלות) חמאה2(חוֹרֶף)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3קילוגרם24 כנפי עוף שלמות (אודות24 כנפי עוף שלמות (אודות1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)4ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3(חוֹרֶף)דבש מוקרםדבש מוקרם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חם (מומלץ: פרנק של חם)רוטב חם (מומלץ: פרנק של חם)1לימון, juicedלימון, juiced4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1לימון, מקונןלימון, מקונן1סיד, מקונןסיד, מקונן2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום2בצל צהוב בינוני, קצוץקיצור ירקות, לטיגוןקיצור ירקות, לטיגון2(חוֹרֶף)חרדל צהובחרדל צהוב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.