קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

כרוב ירוק עם פקאן (טבעוני)

כרוב ירוק עם פקאן (טבעוני)
כרוב ירוק עם פקאן (טבעוני) עשוי להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 159 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 4 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 15 דקות. אם יש לכם דבש, שמן canolan, חרדל cajun, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: כרוב ירוק טבעוני בסגנון יפני קל, גריסים מלוחים עם כרוב מבושל איטי מן אפרו-טבעוני, ו ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.