קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

כריך בטן חזיר מטוגן עם פסטו מאיו

כריך בטן חזיר מטוגן עם פסטו מאיו
כריך בטן חזיר מטוגן עם פסטו מאיו דורש בערך 2 שעות ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 2013 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 181 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מאוכלרשת דורש חומץ בלסמי, מנות בטן חזיר, פלפל, מרק עוף. זה עובד גם כמנה עיקרית יקרה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 82%, שהוא סופר. נסו כריך בטן חזיר מטוגן עם פסטו מאיו, לחמניות בטן חזיר עם מאיו חריף, בצל ירוק ונבטי שעועית כבושים, ו חזיר צ'שאו (בטן חזיר מטוגנת במרינדה לראמן טונקוטסו) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
ציון בטן החזיר מספר פעמים בצד השומני. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בטן חזירבטן חזיר
4
מצפים תנור הולנדי גדול, על אש בינונית, בשמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מוסיפים את הבטן חזיר, 1 חתיכה בכל פעם, הבקיע בצד למטה, לסיר. צורבים לאט כדי להפוך את השומן מכל הצדדים למשך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בטן חזירבטן חזיר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוציאים מהתבנית ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מסננים את עודפי השומן ומשאירים 3 עד 4 כפות ומוסיפים את השום. משחימים את השום, ואז מוסיפים את הבצל ומבשלים עד לקבלת צבע מעט, כ -2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
8
מערבבים פנימה את הסוכר החום והבלסמי ומבשלים עד לסירופ, בערך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
9
מוסיפים את הדיז ' ון ומקציפים לתערובת אחידה. מערבבים פנימה את הרוזמרין, הפטריות, הפלפלים והמרקים ומביאים לרתיחה. מחזירים את בטן החזיר לתבנית, מכסים ומכניסים לתנור. ברייז עד מזלג רך, על 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בטן חזירבטן חזיר
פטריותפטריות
רוזמריןרוזמרין
פלפליםפלפלים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
תנורתנור
מחבתמחבת
10
מוציאים מהתנור ומעבירים את בטן החזיר לפלטה.
מרכיבים שתצטרך
בטן חזירבטן חזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים את כל החומרים עם מטרפה בקערה קטנה ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
מורחים מיונז פסטו בנדיבות מכל צד של הלחמניות הקלויות. שים חתיכת בטן חזיר וכמה פרוסות מוצרלה מעושנת על החצאים התחתונים. מסדרים את החצאים התחתונים של הכריך המורכב על תבנית גיליון ומחזירים לתנור עד שהגבינה נמסה וחומה, בערך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
מוצרלהמוצרלה
בטן חזירבטן חזיר
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
פסטופסטו
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מוציאים מהתנור, מכסים בצמרות הגליל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס1צביטהצבוט פלפל שחור טחון טריצבוט פלפל שחור טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4smallsלחמניות ג'בטה, לפצל קלוילחמניות ג'בטה, לפצל קלוי2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זרעי ענבים, כדי מעיל התחתון של פאןשמן זרעי ענבים, כדי מעיל התחתון של פאן2סקוטש מצנפת פלפלים או jalapenos, אופציונליסקוטש מצנפת פלפלים או jalapenos, אופציונלי1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1דאש1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה מעושנת, פרוסהמוצרלה מעושנת, פרוסה1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוכן פסטומוכן פסטו907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנות בשר חזיר בטןמנות בשר חזיר בטן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורטובלו יבשותפטריות פורטובלו יבשות1sprigצווארי עוףצווארי עוף4ציפורןשיני שום שלמותשיני שום שלמות