קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

כריכי בשר חריפים

כריכי בשר חריפים
כריכי בשר חריפים ברביקיו עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 335 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, אבקת שום, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-25 דקות. נסו כריכי בשר טחון חריפים, כריכי רוסטביף צלויים מתובלים, ו לבישול איטי צלעות בקר Barbequed (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל en papillote (על הגריל, סגור בנייר כסף), מחממים גריל לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
יש לשטוף את הבשר כדי להסיר כל ריחות לא רצויים, לטפוח יבש עם נייר התנשאות ועונה עם אבקת שום ומלח ופלפל, ולהניח בצד בקצרה. הפוך כיס תנור מתוך אורך 3 רגל של רדיד חובה כבד על ידי הבאת 2 הקצוות למרכז, קיפול הצדדים לאטום, ומשאיר פתח במרכז העליון שדרכו למקם את הרוטב ובשר. לנער קמח בכיס כדי לצפות את החלק הפנימי. לצרוב את כל הצדדים של בשר על הגריל, ואז לשים בשר בכיס ויוצקים 1/2 כוס של רוטב ברביקיו ו 1 כף של הרוטב החריף על הבשר (הזמנת שאר רוטב ברביקיו ורוטב חם). אטמו את כיס נייר הכסף על ידי קיפול סגור. בשר גריל ארוז ישירות על גריל במשך כ -30 דקות לכל קילו. באופן אידיאלי זה צריך להיות מבושל עד מזלג מכרז, כך שאתה יכול לפרק אותו עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
אבקת שוםאבקת שום
רוטב חריףרוטב חריף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
3
תן בשר לנוח 10 דקות לפני גילוף לפרוסות דקות, או מושך אותו לגזרים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
4
מחממים את רוטב הברביקיו השמור ורוטב חריף בסיר קטן. ואז לקצוץ או לגרוס את הבשר פרוס ומגישים על לחמניות קייזר או לחמניות איטלקיות פריך. כפית קצת מהרוטב הנוסף על הבשר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
Kaiser BunKaiser Bun
רוטב חריףרוטב חריף
גלולגלול
רוטברוטב
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב