קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות27
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריכי סלט סטייק וביצה

כריכי סלט סטייק וביצה
כריך סלט סטייק וביצה הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 57 גר' של חלבון, 54 גרם של שומן, וסך הכל 850 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. אם יש לך מלח ופלפל, עירית, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: כריכי תה סלט ביצים אבוקדו, כריכי סלט סטייק עם צלפים, ו כריכי סטייק עם תרד וסלט תות.

הוראות

1
שים את הביצים בסיר בינוני מלא במים קרים ולהביא לרתיחה מהירה. לכסות ולתת לעמוד את החום במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים וממלאים את המחבת במים קרים, מנענעים את הביצים כנגד צד המחבת כדי לפצח אותם. מקלפים את הביצים וקוצצים אותן בגסות. בקערה בינונית, לשלב את המיונז, פפריקה, חרדל יבש, עירית, ווסטרשייר ורוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הביצים הקצוצות וסלרי ומתבלים במלח ופלפל. מקררים את סלט הביצים.
מרכיבים שתצטרך
סלט ביציםסלט ביצים
4
בינתיים, תדליק גריל.
5
מברישים את הסטייקים ואת פיתות עם שמן. גריל פיתה במשך 30 שניות לכל צד, רק עד מחומם קלוי קלות. מיד לעטוף בנייר כסף כדי לשמור על רך. מתבלים את הסטייקים עם מלח ופלפל וגריל בחום בינוני במשך כ -10 דקות, הופכים פעם אחת, לבשר בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר את הסטייקים ללוח ולתת לנוח במשך 10 דקות. חותך דק את הסטייקים על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה בינונית, לטאטא את מיץ לימון עם 2 כפות שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את גרגיר הנחלים, מתבלים במלח ופלפל וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
9
מורחים את סלט הביצים על פיתות הלחם (לא פורסים אותם פתוחים). סדר את הסטייק פרוס על חצי פיתה העליון עם גרגיר הנחלים. מקפלים את pitas לסגור ולהגיש את הכריכים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.