קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

לביבות בטטות בקארי

לביבות בטטות בקארי
לביבות בטטות מטוגנות בקארי עשויות להיות רק תוספת שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 57 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת אפייה, פלפל, בטטהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה היהודית הזו. . זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. עם כפית ציון של 29% המנה הזאת די גרועה. נסו לביבות בטטות בקארי, לביבות בטטות בקארי, ו דלעת בקארי סקווש ולביבות תפוחי אדמה עם סלסה תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קמח, אבקת קארי, סוכר לבן, סוכר חום, אבקת אפייה, כמון, מלח, פלפל קאיין, ופלפל שחור בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת אפייהאבקת אפייה
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת קאריאבקת קארי
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לטאטא יחד ביצים וחלב בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים לתוך תערובת קמח ומערבבים עד מעורבב היטב הבלילה אין גושים. מערבבים בטטות עד בשילוב מלא.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מחממים מספיק שמן כדי לכסות את החלק התחתון של מחבת כבדה על חום בינוני. זרוק הבלילה על ידי כף חופנים לתוך שמן חם, באמצעות מרית כדי לשטח. מטגנים עד להשחמה היטב, על 3 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
5
מסננים על מגבות נייר ומגישים חם.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 קילו קישואים,אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן לטיגון, או לפי הצורךשמן לטיגון, או לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה מתוק מקולף וגרוסתפוח אדמה מתוק מקולף וגרוס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר לבןסוכר לבן