קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

לביבות חמד עם רוטב גבינת מנצ'גו

לביבות חמד עם רוטב גבינת מנצ'גו
לביבות עם רוטב גבינת מנצ'גו עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלכם. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 38 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל 597 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו פלפל, ביצים, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון 40%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון לביבות חמד עם רוטב גבינת מנצ'גו, גבינת מנצ'גו מטוגנת עם רוטב טבילה משמש-מרווה, ו לביבות בצל ופטה עם רוטב טבילה מתוק של צ'ילי סויה + זכו בסל גבינה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בטיגון עמוק או בסיר עם תחתית כבדה, מחממים מספיק שמן בוטנים כדי להגיע באמצע דפנות הסיר, ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בקערה גדולה מוסיפים את הקמח, הפפריקה המעושנת וציר העוף ועירית.
מרכיבים שתצטרך
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
ציר עוףציר עוף
עיריתעירית
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מקציפים היטב ליצירת בלילה סמיכה. מערבבים פנימה את 2 הביצים הטרופות וקורט מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
במחבת מטגנת גדולה על אש בינונית-גבוהה מוסיפים את שמן הזית ומטגנים את החזיר הטחון והבצל עד להשחמה יפה, כ -3 דקות. אפשר חזיר ובצל להתקרר במחבת. לאחר שהתקרר, הוסיפו תערובת חזיר יחד עם כל שמן לבלילה. מתבלים את הבלילה בעוד מלח ופלפל. בקבוצות ובעזרת כף קטנה או כף גדולה, זרקו 5 או 6 כפות בלילה לשמן וטגנו עד להשחמה טובה, הופכים פעם אחת, כ -2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
חםחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסננים על נייר חום או מגבות נייר וחוזרים על הפעולה עם הבלילה שנותרה.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מעבירים את הלביבות לפלטת הגשה ומגישים לצד רוטב גבינת מנצ ' גו בצד.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מנצ ' גוגבינת מנצ ' גו
רוטברוטב
1
מחממים את שמן הזית בסיר קטן, ואז מוסיפים את השאלוט, הג ' לפנו, המלח והפלפל. מבשלים על אש בינונית כ -4 דקות לריכוך השאלוט.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שאלותשאלות
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הקמח ומערבבים ליצירת רוקס. מערבבים פנימה את החלב והחמין, ומקציפים היטב לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
מרק דגיםמרק דגים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מקציפים פנימה את הגבינה ומשלבים היטב. מנמיכים את האש לנמוכה ומוסיפים פפריקה מעושנת ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מקציפים לאיחוד ומגישים חם עם לביבות.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

מרכיבים

1צביטהצבוט פלפל שחור טחון טריצבוט פלפל שחור טחון טרי2(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,מרק עוףמרק עוף1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3(חוֹרֶף)עירית טחוןעירית טחון2ביצים, מכותביצים, מכות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2jalapenos, טחון וזרעjalapenos, טחון וזרע1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מנצ'גו גרוסהגבינת מנצ'גו גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עצמי עולהקמח עצמי עולה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר סראנו טחוןחזיר סראנו טחון2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק