קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות3
מגזין

לביבות ירקות שורש של לורה סיימון

לביבות ירקות שורש של לורה סיימון
לביבות ירקות שורש של לורה סיימון יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. מנה אחת מכילה 35 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 30 מנות. גשו לסופר וקנו פלפל, תפוחי אדמה בוגרים, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. וזה טוב. נסו לביבות ירקות שורש, לביבות ירקות שורש, ו לביבות ירקות שורש פריך עם מחית סלק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מסננת בסדר רשת גדולה מעל קערה גדולה. מגררים את תפוחי האדמה ומניחים את המסננת. מגררים את ספינות וגזר ומניחים בקערה גדולה אחרת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל, שמיר, ארוחה מצה, מלח ופלפל לתערובת גזר לבן.
מרכיבים שתצטרך
3
באמצעות הידיים, לסחוט את תפוחי האדמה כף בכל פעם על המסננת כדי להסיר לחות רבה ככל האפשר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את תפוחי האדמה סחוט לתערובת הספינה. כאשר כל תפוחי האדמה כבר סחוט, להסיר את המסננת בזהירות לשפוך את נוזל תפוחי האדמה תוך השארת עמילן תפוחי אדמה לבן בתחתית.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את העמילן לתערובת הירקות.
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף 2 ביצים לשלב ביסודיות. שים כוס 1/4 scant של התערובת לתוך כף היד שלך לשטח עם היד השנייה שלך. אם התערובת נדבקת יחד, אתה יכול ליצור את התערובת הנותרת לתוך עוגות. אם לא, להוסיף ביצה אחרת ולאחר מכן ליצור את העוגות.
מרכיבים שתצטרך
7
בינוני, כבד תחתית מיומן מעל חום בינוני, חום 1/2 אינץ שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים כמה עוגות בשמן החם ומטגנים עד זהב כהה בצד אחד. הפוך עם מרית ומבשל את הצד השני עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים על תבנית אפייה וחמים בתנור f 200 מעלות תוך טיגון העוגות הנותרות.
10
מגישים חם.