קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

לזניה לארוחת בוקר

לזניה לארוחת בוקר
Lasignanananan ארוחת הבוקר נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 717 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם שמן זית, פנצ'טה, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. עם כפית ציון של 59% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: לזניה לארוחת בוקר, לזניה ארוחת בוקר פחמימות נמוכה (ללא גלוטן), ו לזניה לארוחת בוקר עם נקניק וגבינה בן לילה + בגידה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לקרפים: במדיום, קערה, לטאטא יחד את קמח החומוס, 1 1/2 כוסות מים, 1/4 כוס שמן זית, כמון, מלח, כוסברה ופלפל. במחבת nonstick 10 אינץ ' חום 1 כפית שמן על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
קמח חומוסקמח חומוס
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
קרפיםקרפים
פלפלפלפל
כמוןכמון
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים 1/3 כוס הבלילה לתוך המחבת. הטה את המחבת כך שהבלילה תכסה את תחתית המחבת. מבשלים עד הקצוות התחתונים מתחילים להפוך זהב, על 3 דקות. באמצעות מרית סיליקון חסינת חום, להפוך את קרפ ולהמשיך לבשל בצד השני עד הזהב, 3 דקות. חזור עם השמן שנותר הבלילה לעשות בסך הכל 8 קרפים.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מרית אפייהמרית אפייה
מחבתמחבת
4
עבור פודינג: במחבת nonstick 12 אינץ', לבשל את pancetta על חום בינוני גבוה עד פריך, על 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מהחום. באמצעות כף מחוררת, להסיר את pancetta ולנקז על מגבות נייר. בקערה בינונית לנצח את הביצים וחלב יחד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
6
מוסיפים את העגבניות, בזיליקום, קורנית, מלח ופלפל. בקערה בינונית נוספת, מערבבים את הצ ' דר והפונטינה יחד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מניחים מתלה תנור במרכז התנור. מחממים התנור ל 375 מעלות F. לרסס 9-by-13-by-2-inch זכוכית או צלחת אפייה קרמיקה עם ספריי בישול ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
כדי להרכיב את הלזניה, מצקת 1 כוס של פודינג לתחתית של צלחת אפייה מוכנה. תארגן שני קרפים, זה לצד זה למעלה.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
קרפיםקרפים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מצקתמצקת
9
מפזרים רבע מתערובת הגבינה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
10
מפזרים רבע מהפנצ ' טה על הגבינה. חזור על השכבות באמצעות קרפים הנותרים, פודינג, גבינה ו pancetta.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
פודינגפודינג
גבינהגבינה
קרפיםקרפים
11
יוצקים כל פודינג שנותר על הלזניה ואופים עד נפוח וזהב, 30 עד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
חותכים לריבועים ומגישים.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חומוסקמח חומוס8largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות גופן גרוסהכוסות גופן גרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ3(חוֹרֶף)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דק חתוך דק pancettaדק חתוך דק pancetta198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מיובשות, מנוקזות וקצוצות בגסותעגבניות מיובשות, מנוקזות וקצוצות בגסות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'דר לבן מגורר כוסותצ'דר לבן מגורר כוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, בטמפרטורת החדרחלב מלא, בטמפרטורת החדר

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto