קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם הבננה הטוב ביותר של איילין

לחם הבננה הטוב ביותר של איילין
המתכון לחם הבננה הטוב ביותר של איילין מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט מצוין צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל דרומי. זה ארוחת הבוקר יש 217 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. גשו לסופר וקנו קמח, מלח, ארוחה פשתן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה די גרוע. נסו לחם הבננה הטוב ביותר של איילין, לחם בננה , איך להכין לחם בננה | לחם בננה מהירה (עברית), ו הקיש המותאם אישית של איילין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שקלו או כפית קלות קמחים לכוסות מדידה יבשות; מפלס בעזרת סכין.
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
שלב קמחים ו -4 המרכיבים הבאים (דרך סודה לשתיה) בקערה גדולה, תוך ערבוב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
שלב בננה ו -4 המרכיבים הבאים (דרך שמן) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים תערובת בננה לתערובת הקמח, תוך ערבוב רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
כף את הבלילה לתבנית כיכר 9 על 5 אינץ ' מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
7
אופים ב 325 במשך שעה 1 ו 15 דקות או עד לבחור עץ מוכנס למרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות במחבת על רשת, ומוציאים מהתבנית. מגניב על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הטירה סטי. מישל ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.