קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

לילה מתה על כנפי עוף.

לילה מתה על כנפי עוף.
"למות בשביל" של lila כנפי עוף הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 490 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו כנפי עוף, גרגרי שום, רוטב סויה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!), ו אדון הכנפיים (כנפי עוף) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.