קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס גזר פלאפי עם ציפוי גבינת שמנת

מאפינס גזר פלאפי עם ציפוי גבינת שמנת
מאפינס גזר פלאפי עם ציפוי גבינת שמנת יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 350 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 32%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת גזר קלאסית עם ציפוי גבינת שמנת רכה, מאפינס עוגת גזר ללא גלוטן עם ציפוי גבינת שמנת מייפל, ו עוגת בננה עם ציפוי גבינת שמנת רכה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים את התחתית רק של 12 כוסות מאפינס, או מרפדים בכוסות אפייה. מנפים יחד את הקמח, הקינמון, הסודה לשתיה, אבקת האפייה והמלח; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
מקציפים את הביצים והסוכר עד שהם מקציפים ומבהירים בצבע. מערבבים פנימה את השמן, תמצית הווניל והגזר המגורד; מקפלים פנימה את תערובת הקמח.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
גזרגזר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
3
יוצקים את הבלילה לתבניות המאפינס המוכנות.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי, 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
הסר כדי להתקרר על מתלים תיל.
6
בינתיים מכינים את הציפוי על ידי הקצפה של גבינת השמנת, החמאה, הווניל וסוכר הקונדיטורים עד שהם תפוחים. מקפיאים את המאפינס המקוררים ומצננים עד שהם מוכנים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
חמאהחמאה
ציפויציפוי