קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

מולים מאודים עם מתכון קארי קוקוס לימון

מולים מאודים עם מתכון קארי קוקוס לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מולים מאודים עם מתכון קארי קוקוס Lemongrass. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 359 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמטבח המהביל יש 18 אוהדים. אם יש לך סוכר, ממרח קארי תאילנדי, מיץ צדפות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו מולים מאודים עם קארי קוקוס לימון, מולים מאודים במרק קארי קוקוס, ו ג'ינג'ר ו Lemongrass תה-מולים מאודים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.