קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

מוסקה עגל וחציל

מוסקה עגל וחציל
גשו לסופר וקנו חצילים, חלב, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב חלמון הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,משמש מתפורר כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. עם כפית ציון של 48% המנה הזאת די טובה. נסו מוסקה חצילים, מוסקה כבש וחציל, ו מוסקה חצילים בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור שלך. גריז 9 אינץ ' צלחת אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מברישים את פרוסות החצילים בשמן, ומניחים על תבנית אפייה. צלוי עד שחום בצד אחד, כ 5 דקות. הגדר תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל ושום; מבשלים ומערבבים עד מתרכך. להתפורר בעגל, ומבשלים עד להשחמה שווה. מתבלים במלח ופלפל ומערבבים את רסק העגבניות, הפטרוזיליה ובשר הבקר. מבשלים על אש נמוכה במשך 15 דקות. מערבבים את פירורי הלחם, הזמנה 1 כף מאוחר יותר, להסיר מן החום ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
רסק עגבניותרסק עגבניות
מלאי בשרמלאי בשר
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
עגלעגל
5
ממיסים את החמאה הנותרת בסיר קטן על אש בינונית. מערבבים את הקמח עד חלקה, ואז בהדרגה מערבבים את החלב כך שאין גושים טופס. מבשלים, ערבוב כל הזמן, עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הסר מהחום וקצף בחלמון הביצה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מניחים שכבה של חציל על החלק התחתון של צלחת אפייה מוכן. למעלה עם חצי מתערובת העגל, וחצי מגבינת הפטה. חזור על השכבות, ולאחר מכן למקם חציל שנותר בשכבה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
חצילחציל
עגלעגל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
יוצקים את הרוטב על כל, ומפזרים פירורי לחם שמורים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
רוטברוטב
9
אופים במשך 45 דקות, חשוף, בתנור שחומם מראש, או עד השחמה תוסס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1חלמון ביצה, הוכהחלמון ביצה, הוכה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרחציל, פרוס דקחציל, פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות