קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוקרם סרטן על טוסט

מוקרם סרטן על טוסט
מוקרם סרטן על טוסט דורש בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. צופה בדמות שלך? למתכון נטול החלב והפסקאטרי הזה יש 82 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בשר סרטנים, פלפל קאיין מקף, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 37%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מוקרם חזיר על טוסט, מוקרם טונאן על טוסט, ו מוקרם טורקיה על טוסט.

הוראות

1
ב-1-קאט. צלחת מיקרוגל, לשלב את המרק, סרטן, מיץ לימון, מיורן וקאיין. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 3-4 דקות או עד לחימום, תוך ערבוב פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מרז ' ורםמרז ' ורם
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
סרטןסרטן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מגישים על טוסט או ביסקוויטים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט הן אפשרויות מצוינות לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא האן מונטריי שרדונה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -18 דולר.
האן מונטריי שרדונה
האן מונטריי שרדונה
שרדונה מעוגל וגמיש זה מתענג על ניחוחות של אננס, מנגו, אגס ווניל המפנים בחן את מקומם לטעמים של בננה ירוקה, תפוחים אפויים וטופי. תחושת הפה השופעת שלו חושפת חומציות עדינה המאוזנת להפליא עם תו מתמשך של חמאה מתוקה בגימור הקרמי.