קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

מחבת בקלה וירקות

מחבת בקלה וירקות
בקלה & מחבת ירקות יכול להיות רק את המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 207 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם קמח, חמאה, פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 51%. הציון הזה די טוב. נסו גיליון פאן צ'ילי ליים בקלה, בקלה קלויה עם עגבניות ובצל אדום, ו מחבת בקלה וירקות לשניים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את השעועית, הגזר והבצל בחמאה למשך 2 דקות. מערבבים קמח ותבלינים עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים בהדרגה מרק ויין. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים פילה למחבת. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10-12 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריגיו וגרואנר וולטלינר הם אפשרויות מצוינות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
תווית הכסף פינו נואר בעלת צבע אודם עז וחושפת בושם מפתה של שזיפים אדומים, פרחים ותבלינים מתוקים. טעמים פזרניים של דובדבן שחור, דומדמניות כהות ותות ממלאים את החיך הקטיפתי בעוד תווים של אלגום ממשיכים לגימור הרך והאלגנטי.