קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מטבל אלה ירוק תוצרת בית

מטבל אלה ירוק תוצרת בית
גשו לסופר וקנו פילה אנשובי, פלפל, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: מטבל אלה ירוק במיוחד, מטבל אלת ירוק, ו מטבל אלת ירוק.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בבלנדר או מעבד מזון; תהליך 1 עד 2 דקות או עד חלקה עשבי תיבול הם קצוצים דק. לטבול כפית לתוך קערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים צונן עם מגוון ירקות טריים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פילה אנשובי משומר, קצוץ (עלפילה אנשובי משומר, קצוץ (על1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז אורמיונז אור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט דל שומן רגיליוגורט דל שומן רגיל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ טרגון או חומץ יין לבןחומץ טרגון או חומץ יין לבן