קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מטבל זית-בייקון שמנת

מטבל זית-בייקון שמנת
מטבל זית-בייקון שמנת דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 113 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. מתכון זה משמש 24. זה עובד גם הר ד ' אובר זול עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם צ'יפס בייגל, זיתים, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 11%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מטבל בייקון חזרת שמנת, מטבל בייקון-צ'דר שמנת, ו מטבל בייקון עגבניות קלוי שמנת.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. מקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם שבבי בייגל או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
בייגל צ ' יפסבייגל צ ' יפס
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.